ОБСЛУЖВАНЕ, ПОДДРЪЖКА И ПРОФИЛАКТИКА

Обслужването, техническата поддръжка и профилактиката на машините са основен приоритет в работата на ФИВО. Вярваме, че предоставянето на висококачествена услуга не свършва в момента на подписване на договора, а само преминава в своята следваща фаза – грижата за клиента.

Запознайте се с пълния цикъл на обслужване от ФИВО!

1. Среща – търговските специалисти на ФИВО провеждат среща с вас за определяне на индивидуалните ви нуджи. Предлагаме възможност разговорът да се случи онлайн.

2. Оферта – търговските специалисти на ФИВО изготвят индивидуална оферта според вашите нужди и възможности

3. Безплатна Доставка – ФИВО предлага безплатна доставка на своите продукти.

4. Безплатен Монтаж – Инсталацията на оборудването се извършва от специализирани инженери на ФИВО напълно безплатно!

5. SMS Известие – ФИВО за Дома ще Ви извести с SMS съобщение, когато наближи време за смяна на филтрите.

6. 2 Години Гаранция – ФИВО дава 2 години гаранция на своите продукти.

 

Какво се случва, когато подпишете договор с нас?

предварителна подготовка НА ФИЛТРИРАЩАТА СИСТЕМА

Eкипът на ФИВО се грижи за пълната дезинфекция на вашия апарат, още преди той да е стигнал до вас!

Дезинфекция на работната повърхност на апарата

Контейнерът за гореща вода се пълни и в него се инжектира препарат P3 OXONIA Active 150. Нашите техници са сертифицирани за работа с дезинфекциращи препарати, включително и такива за хранително-вкусовата промишленост, и прецизират количеството препарат спрямо капацитета на съответния контейнер. Разтворът престоява 30 минути, след което се изплаква обилно до пълното отстраняване на всички следи от препарата.

Студеният контейнер се третира в продължение на 10 минути с микрофибърна кърпа напоена с P3 TOPAX 66 (3% разтвор). Този препарат е предназначен за повърхности и съоръжения за производство и съхранение на храни, и напитки. След това контейнерът се изплаква обилно с питейна вода.

Активиране на филтри
Комплектът филтри се промива посредсвом антибактериален шлаух свързан с ВиК мрежата. Процедурата продължава 30 минути. Промивката се прави с цел активиране на работните процеси на филтрите, за да могат да работят максимално ефективно от първия момент, в който ги сложим при вас.

инсталация на ФИЛТРИРАЩАТА СИСТЕМА

Хигиена

По време на инсталацията на апарата при клиента, всички наши инженери и технически специалисти се грижат да не цапат, нарушават интериора на клиента или предизвикват някакво неудобство за работещите наоколо хора. Всички те носят предпазни ръкавици и маски, с което осигуряват висока хигиена на всеки етап от инсталацията на апарата: свързването към ВиК мрежата, изграждането на водното трасе до апарата, външната му дезинфекция и запечатване със защитни стикери, наподобяващи винетните.

 

ФИВО апаратът се свързва към водопроводната мрежа чрез Антибактериален шлаух, който не позволява задържане и развитие на микроорганизми по тръбните стени. Той е направен от PVC материал и е с размер Ф 6,3mm.

Защитен „винетен“ стикер

Отваряемите части на апарата се запечатват със защитен „винетен“ стикер, който при опит за разлепване се разкъсва. Чрез него гарантираме качеството на предоставената услуга. При нарушена здравина на стикера е необходимо да се свържете с нас своевременно, за да направим пълна профилактика на апарата и да гарантираме качеството на водата във вашия апарат.

Paper-Stickers-Mockup-Rounds-1

профилактика и поддръжка

Всеки наш клиент получава индивидуален план за профилактика и подмяна на филтри. По този начин ФИВО осигурява на своите клиенти комбинация от непрекъсната, безкомпромисно чиста, питейна вода, и висока хигиена на апарата.

Какво се случва по време на профилактиката?

При всяка подмяна на филтри, нашият екип извършва пълна вътрешна и външна дезинфекция на апарата и отново го запечатва със стикер.

Кога се прави профилактика?

В някои случаи, при ремонт на градската ВиК инфраструктура, планирано спиране и пускане на питейна вода, или някои видове ремонти, водят след себе си приток на вода с висока мътност, пясъци или други едри частици. Те могат да повредят някой от филтрите, и за това, нашият екип извъшва профилактика в тези случаи. През останалото време се извършва планова подмяна на филтри и профилактика на всеки 12 месеца.

сервизно обслужване

Нашият екип е специализиран в бързата реакция при нужда от съдействие или случай на авария с ВиК мрежата/апарата. Времето за техническа реакция е в рамките на работния ден.

Всички услуги за бизнеса, включително профилактика, подмяна на филтри и реакция в извънредни ситуации, са включени във вашата месечна такса.

С ФИВО нямате допълнителни разходи и скрити такси!

В случай на нужда, можете да се свържете с нас на национален телефон 0700 1234 1 (в работни дни, между 09:00 – 18:00 часа). Там ще приемем вашето запитване или проблем и ще го пренасочим към подходящия човек в екипа.

През останалото време, можете да се свържете с нашите Регионални мениджъри. В случай на извънредна ситуация, те ще откликнат и ще ви съдействат по най-добрия възможен начин. 

Регионален мениджър за България

Васил Чакърдъков

0877 746 667

vasil.fivo@gmail.com